top of page

Гордість

Не можемо не хизуватися своїми колегами! Наш вчитель предмета "Захист Вітчизни" Лавріненко Вячеслав Вікторович брав участь в урочистому параді військ "Марш нової арміі" присвяченому 27 річниці відновлення незалежності України. Ми горді з того і хочемо поширити його привітання нам та опис вражень: "Вітаю всих з Днем Незалежності! Все, пройшли парадом. Теперь я знову цивільний. Щоб хто не казав, а парад нашій країні потрібен. Я йшов Хрещатиком і, чуючі гучні оплески, згадував хлопців, які на небі. Наша коробка уособлювала всих тих, хто не повернувся в рідну домівку, хто втратив своє здоров'я на сході країни. У черговий раз переконався, що ми не даремно пішли на війну.

P.S. А коли після маршу до нас підійшла жіночка, і ледь торкаючись погладила мене і ще декількох хлопців по спині, в мене перехопило подих а очі стали вологими. СЛАВА УКРАЇНІ!!!"

Вибрані повідомлення
Останні повідомлення
Архив
Поиск по тегам
Тегов пока нет.
Мы в соцсетях
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page